Břicho

Břicho, břicho, břicho..  

Ale jak na něj?

Každý z nás někdy v životě zažil situaci, kdy se podíval do zrcadla na svoji postavu, vyhrnul triko a malinko se zděsil. Bez ohledu na to, kdy se tyto pocity dostavily, jestli když jste stáli před zrcadlem nebo ve chvíli, kdy jste se pokoušeli "vtěsnat" do kalhot, které vám ještě před nedávnem byly, nastává onen pocit zděšení. Někdo se pravděpodobně rozhodne koupit si zase o něco větší. Někdo se rozhodne s tím něco udělat a začne cvičit. Jak ale a co začít cvičit, aby přebytek tuku z břicha zmizel? To si popíšeme v následujících řádcích. Ještě ale než začnete číst níže, chtěl bych zdůraznit, že bez úpravy stravovacích návyků nebude mít cvičení 100% efekt. S jejich úpravou, kompletním poradenstvím, včetně sestavení jídelníčku na míru vám rádi pomůžeme u nás ve fitness centru IRONGYM.

Ale teď už pojďme na to...

Cviky můžeme rozdělit do dvou základních skupin:

Jednu skupinu tvoří cviky, které můžeme cvičit doma nebo v tělocvičně bez jakéhokoliv cvičebního nářadí.

Druhou skupinu tvoří cviky, kde se bez cvičebního nářadí neobejdeme.

Ať už budete cvičit se cvičebním nářadím nebo bez něj, je potřeba vždy zvolit správný cvik pro část břicha, kterou chcete procvičit. Tady se dostáváme k informaci, že můžeme břicho procvičit komplexně a nebo se zaměřit na některou jeho část, jako je horní část břicha, střední část břicha, spodní část břicha, šikmé břišní svaly a taky břicho z vnitřní strany.

A jak na to? Popíšeme si v následujících článcích...